Första natten

Första natten/morgonen i min egen säng på typ 2 veckor. Min säng är tusan så skön!
Jag hade en Jocke-dag igår. Vi smsade hela jävla dagen, mådde så jävla pissit dåligt,
men det ändrade han på =) Kändes bra att få höra vissa av sakerna han sa,
andra kunde ju ha kvittat. Gillar verkligen inte när sanningar kommer fram,
speciellt inte om jag har hållts i mörker innan.
Hamnar ju i chocktillstånd av vissa saker!
Håller på att bli sjuk... Vill inte, orkar inte, hinner inte. Jag har ju redan varit sommar-sjuk och höst-sjuk. Måste jag bli vinter-sjuk nu också? Hostar som om jag har satt ena lungan i halsen och näsan väser!
Sovit i cirka 11 timmar och är fortfarande seg, trött, slö och utmattad.
Så jag har en stor kopp latte här med mig vid datorn.
Lyssnar på Westlife också, jag vet att det är ett stort steg bakåt i tiden, men jag vill se om jag fortfarande får den där känslan av att lyssna på deras musik. Men jag förstår inte vart alla mina skivor tagit vägen!
Hittade bara 1 och jag har typ 6 stycken!
Ville egentligen lyssna på "Allow us to be Frank" skivan med massa 50 tals musik,
men putts väck!
Ahja, idag blir det simning och plugg...
Har genetik prov på torsdag och har inte övat ett skit ännu!
Men det är ju inte så konstigt heller.
Vem fasen pluggar på lov?!
(oh yes har min Westlife tröja på mig=) men den används endast som pyjamas!)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0