2 timmars städning

Har lärt mig någonting idag. Jag har lärt mig att jag har oerhört mycket kläder! Vart faan kommer allt ifrån liksom?! Fattar det inte, jag brukar ju ha en gapande tom garderob.
Har haft tvättid idag, det är därför jag lärt mig denna viktiga information =P Har spenderat lång tid med att lägga in alla kläder i byrå och garderob.
Köpte en hyllgrej till mina tröjor när jag var på IKEA i torsdags. Nu ska det vara lättare att hålla ordning på allt, speciellt efter att jag rensat bort en stor papperskasse med kläder.

Är inte riktigt färdig städad, men orkar inte mer.
Fatta att detta är resultatet av en 2 timmars städning.... Kommer ta asigt lång tid att bli riktigt klar =/
Ni som vart hos mig vet att rummet är ganska mycket större än denna ytan... men den delen av rummet som inte syns i bild är faktiskt riktigt rent och fint =)
Måste få något i magen och sen läsa lite mer i "Twilight" =)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0