2 dagar

oj, oj, oj vad trött jag är. Satt uppe och läste i Naturboken till midnatt. Är så stressad att jag spänner sönder axlarna i sömnen! Åh Gud vad skönt det ska bli på lördag. Tänk er att precis ha sett "New Moon" och sväva på små rosa moln hem med Fatma och sedan få en oerhört god natts sömn på soffan! Jag längtar verkligen!
Ingen idé att göra en "detta måste jag göra" lista, för det är så himlans kuk mycket jag ska göra, så det kommer inte få plats! Men jag kan berätta att Mary skrev igår att vi möjligtvis inte ska labba idag, utan ha vanlig lektion. Jobbigt, eftersom jag räknat med att kunna plugga till typ halv 2 istället för 12. Aja, vi ska hur som helst komma dit vanlig tid och i så fall labba då, samt fråga Lazslo lite om provet.
Jag började nästan lipa igår när jag läste boken! Och då har jag inte läst igenom allt än. Förstår en 100 del av det jag läser! Panik, eftersom provet är om 2 dagar!

Kommentarer
sabina säger

2009-11-19 @ 12:52:16
sabina säger

Jag vill med ligga på soffan :(

2009-11-19 @ 12:53:02
URL: http://ibesttidyupmyhead.blogspot.com
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0