TOK

Röstade som en tok i Idol! Haha, kände mig som värsta fjortisen.... Men jag tänker fan i mig inte sitta och kolla en final med 2 kassa deltagare =P
(ja jag röstade på ERIK, avslöjar inte här hur många gånger)

Kan ju glädja omvärlden med att säga att jag faktiskt började på min kurslitteratur =) Den här boken är faktiskt ganska bra, har ju redan hört näst intill allt jag läst hittills (vilket är siså där 40 sidor).... Men det är ju bra med upprepning, för då sätter det sig ju ialla fall.
Fick lite dåliga nyheter från Andreas dock.... Men det löser sig, bara en dag mindre tv-spelande =) Men det fixar sig allt!
Imorgon (senare idag) blir det mer pluggande, ska nog slå till med att söka några jobb jag hittat =)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0