New Moon läsning

Håller på att läsa "New Moon" igen. det är läskigt hur påverkad jag blir av de böckerna! Går omkring med nedstämdhet inom mig... Känner av ett litet hål i bröstkorgen och jag orkar inte riktigt planera så mycket av min framtid. Inte heller vill jag tänka över vad som hänt i det förflutna. För er stackars arma satar som inte läst denna bok, sorry att ni inte förstår att detta faktiskt är helt normalt att känna när man läser Meyer's böcker. Men det ändrar inte känslan av att det är lite läskigt ändå.
Boken är lite inspirationskälla till en julklapp =) så jag har papper och penna med mig när jag läser denna gång.
Passade som sagt Freja imorse. Mamma väckte mig halv nio och då hade jag väl sovit i sex timmar =P typ dog i soffan nere, och Freja lät mig sova! Efter 2 timmar vaknade jag och gjorde makaroner åt oss till frukost. Sen har jag legat på soffan och läst och Freja tittat på Barnkanalen. Efter ett tag tröttnade hon, men hon lät mig läsa ut kapitlet jag var på, så bakade vi lite för att kompensera att hon bara fått vänta på mig hela tiden...

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0