I Balans

Var på spinningen igen idag, efter cirka en månads uppehåll. det var väldigt skönt, må jag säga. Har mesta dels legat inne med diverse kurslitteraturer det senaste nu, så skönt att få komma ut och röra på sig!
Andreas hörde av sig igår igen och berättade att det löst sig, så nu ska vi åka upp till Örebrotorsdag förmiddag =) Det ska bli så himlans kul, har inte sett honom sen jag kom hem från Berlin. Sofia har jag inte träffat på en månad! Fatma var det också länge sedan jag såg! Lasse såg jag senast i juli =P Gudars vad kul jag kommer att ha denna helgen. Ser verkligen fram emot det.
Imorgon kommer det stor främmat till mig! Vi ska mysa och baka och titta film är det tänkt. På tisdag morgon ryker mitt hår =) Då har jag klipptid, ska bli så in i helvetes skönt att bli fin i håret =) haha...
Kan för övrigt stolt berätta att jag läst ut kurslitteraturen till imorgon nu! fattar ni vilken lättnad? De andra böckernas deadline var ett helvete. Av de tre böckerna vi ska ha läst tidigare har jag läst 1.... Skamligt jag vet, men jag är en typiskt skjuta saker till imorgon människa.
Denna boken jag läste nu var verkligen bra och givande. Lärt mig mycket om mig själv faktiskt, hur jag är utifrån de steiotyper som redovisas i boken. Ett tips till alla människor där ute: Läs Giorgio Grossi's "I balans" löjligt bra, och inte bara för att jag läser stresshantering, utan den är verkligen bra för alla att ha läst!

Kommentarer
sofia säger

2009-12-08 @ 22:33:13
sofia säger

snart, snart :) (vet inte vad som hände med den förea kommentaren ;))

2009-12-08 @ 22:34:44
URL: http://stellaire.blogg.se/
Rebecca säger

kommer du imorgon ?

2009-12-09 @ 00:01:03
URL: http://www.majlov.se
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0