Andra Julaftonen

Åhoj allihop!
Igår var en ganska bra dag ändå. Har kommit på att godis inte är så gott ändå! Skönt, men vad ska man äta då när man vill "festa till det"? Haha, anyway, Jokke fixade fram Harry Potter och Halvblodsprinsen igår. Så vi låg i hans säng och tittade på den. Bästa filmen på länge alltså, skrattade skit mycket!!
Så börjar min andra julafton idag.... Är sjukt stört trött. Har haft mardrömmar inatt, men minns inget om vad jag drömt. Hoppas innerligt att det är mat snart, har inte ätit något ännu! Älskar min familj här, de är så underbara. Gissa vad vi ska äta för jullunch idag? Oh nej inte julmat! Haha, ärtsoppa och skinka och en massa annnat =) Ska bli så gott. Lite konstigt är det dock att de lyssnar på musik från Lejonkungen =P men inte mig emot!
Hoppas ni andra har en riktigt mysig juldag!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0